Design


Design webových stránek

Navrhujeme weby v přehledném designu se zaměřením na potřeby uživatelů, které vedou návštěvníky k akci.

Webový design
monitor z něhož vystupuje webová stránka ve 3D provedení

Hledáte kvalitního designového patnera pro zakázkový web design na míru kterému můžete důvěřovat při realizaci vaší vize?
Váš úspěch je naším posláním.
Tvoříme weby na míru a to znamená, že i design je na míru. S profesionálním grafickým designem poskytnete vašim zákazníkům zážitek, který zvýší povědomí o vaší značce.

Pochopíme složitosti všeho, čeho se snažíte dosáhnout, a jsme tu, abychom vám pomohli řešit různé součásti, které tvoří úspěšné sestavení webu.

Naším cílem je uvést vaši vizi do života způsobem, který překračuje vaše očekávání.

Klíčové aspekty kvalitního webového designu

pracovník plánuje před tabulí architekturu webu

Informační architektura (AI) nebo také struktura webu

Cílem této fáze designu je seřadit obsah takovým způsobem, aby byl pochopitelný, snadno použitelný a intuitivní.

Uživatelsky přívětivá architektura stránek je jedním z nejdůležitějších aspektů které jsou třeba při zahájení procesu návrhu webu.

Při této fázi si pokládáme hodně důležitou otázku: „Mohou uživatelé co nejrychleji přistupovat k požadovanému obsahu který u vás hledají?“.

Specializujeme se na omezení počtu kliknutí, které uživatel potřebuje k dosažení svého cíle pro který si přišel, a to díky odbornému úsilí v oblasti designu a architektury stránek.

vizualizace hodně možností které dát do obsahu

Klíčové pro váš úspěch

Obsahová strategie a plánování obsahu

Nejprve zjistíme co chcete zákaznikovi říct a až potom, jak mu to chcete říct.

Toto je nejdůležitější v procesu návrhu a také nejvíce časově náročná součást. Kladem na ní proto obrovský důraz a dáváme si opravdu hodně času na to aby jsme společně vyvinuly skutečně skvělý obsah již v začátku projektu. Protože mi víme, že má obsah vždy přednost před designem tak design vždy stavíme podle obsahu a proto je nutné důkladně plánovat.

Tvoříme kvalitní obsah

Příliš často se setkáváme s webovými stránkami, které obsahují značné množství obsahu, který je příliš samoúčelný a zaměřený na to, jak úspěšné je jejich podnikání při poskytování produktu nebo služby.

Za kvalitní obsah považujeme vyvážený obsah všemi směry. Pokud je potřebné zacílit na konkrétní obsah zvolime potřebnou strategii.

Váš obsah vytvoříme po pečlivém průzkumu trhu společně s vámi a vašimy požadavky, potřebami.a podáme jej zákazníkovi tak aby byl pro něj zajímavý a podnětný.

notes s cx poznámkami a návrhy

Zákaznická zkušenost CX (customer experience)

Zákaznická zkušenost zahrnuje všechny interakce, které má člověk s vaší značkou.

Zaměřujeme se na pocity, jak vaši zákazníci nebo potenciální zákazníci vnímají vaši značku. Když zákazníci cítí, že jim rozumíte, má to silný vliv na úroveň jejich spokojenosti a na jejich rozhodnutí chtít s vámi obchodovat.

CX dává uživateli užít si příjemnou, profesionální a vstřícnou interakci s vaší značkou. A celkově vnímá zkušenost s vaši, firmou či společností a vším, co s ní souvisí.

Výzkum a vývoj UX/UI

Uživatelské rozhraní a uživatelské prostředí

Nejlepší způsob, jak navázat "souznění" s diváky a zajistit zapojení na místě kde je chcete mít, se provádí prostřednictvím výjimečného uživatelského prostředí doplněného silným uživatelským rozhraním. UX a UI musí jít ruku v ruce, aby maximalizovaly uživatelské interakce.

Uživatelská zkušenost (UX)

Pokud je váš web nepříjemný a stresující, uživatelé jej opustí a už nepřijdou. Nejlepší webové stránky poskytují uživateli příjemný zážitek, jsou atraktivní, snadno použitelné a uspokojivé. S našimi profesionálními službami webového designu vám pomůžeme vytvořit nezapomenutelné a pozitivní prostředí, které vás připraví na úspěch.

Drátový model a protypování

Prvotní návrhy webu začínáme tím nejednodušším způsobem a to pouze s papírem a tužkou. Vytváříme drátové modely k návrhu základní struktury stránky před přidáním vizuálního designu a obsahu. Drátový model běžně používáme k prvotním rozvržením obsahu a funkcí na stránce, kde zohledňujeme potřeby a cesty uživatelů.

Ačkoli prototyp nemá žádnou funkčnost konečného produktu, obsahuje úplný design a je vytvořen jako interaktivní (klikatelný) pro simulaci toku procesu. Používáme k testování všech komponentů v UX návrhu za účelem získání zpětné vazby a také pro spolupráci na vývoji s partnery pro které vytváříme.

vrstvy mobilu nad sebou
tři webové stránky ve 3D listech

Uživatelské rozhraní (UI)

UI je specializace webového designu, která se zabývá ovládacími prvky, které lidé používají k interakci s webem nebo aplikací, včetně tlačítek.

Pokud se návštěvníci nemohou rychle a snadno orientovat na vašem webu - odejdou. Elegantní a intuitivní uživatelské rozhraní provede vaše publikum celým webem a usnadní převod z návštěvníka/uživatele na zákazníka. Vytváříme efektivní profesionální řešení uživatelského rozhraní, která přimějí uživatele zůstat na vašem webu, vyplňovat formuláře a nakupovat.

Design na základě firemní identity

Pokud nemáte žádný styl s barvami, písmem a způsobem jakým se prezentujete na vyřejnosti měli bychom asi nejprve udělat změny z vaší značkou. Pokud máte již svůj firemní styl je vše jednodušší a mi se vašemu grafickému stylu a způsobu přispůsobíme při vývoji a tvorbě webu.

Váš web, je tváří vašeho podnikání, stálým spojením mezi vašimi zákazníky a vaší organizací a proto musí mít jasnou identitu vaši společnosti.

Snažíme se představit vám web, který odráží identitu vaší organizace.

tablet s grafickým editorem a okolo štětce a pírko v barvách duhy

Vaši zákazníci né vždy sedí v pohodlí u počítače. Jsou na svých telefonech nebo tabletech a vaše značka tam musí být také, nejen ve stylu který je pro vás charakterický ale i v potřebné vizuální shodě.

monitor, tablet, mobil a notebook a na nich různé provedení jedné stránky webu

Responsivní citlivý design

Responzivní webový design je dnes již běžným standardem pro všechny moderní webové stránky je to system tvorby který zajišťuje, aby se vaše webové stránky dobře vykreslovaly bez ohledu na velikost monitoru nebo zařízení.

Obsah vašeho webu bude „reagovat“ na velikost zařízení a posouvat se nebo měnit velikost prvků, aby se zobrazovaly vhodně vzhledem k zařízení ne němž je zobrazován.

Více než 50 procent uživatelů webu vyhledává ze svých telefonů. Pokud váš web postrádá responzivní design, nebude se na telefonech a tabletech dobře zobrazovat což vytváří negativní uživatelský dojem a také špatné hodnocení v optimalizaci pro vyhledavače.

Pokud je vaše webová prezentace technologicky a vizuálně zastaralá a neplní už svou funkci tak, jak by měla. Bude pravděpodobně nutné přistoupit k redesignu

ručně nakreslené weby jak jsou změněny redesingem

Redesign

Redesign webových stránek je generální oprava na vysoké úrovni, která zahrnuje výrazné změny prvků, jako je kód, obsah, struktura a vizuální stránka vašeho aktuálního webu, aby lépe sloužil vašim návštěvníkům. Skvělý redesign webových stránek má tendenci zvyšovat příjmy, snižovat míru okamžitého opuštění a zlepšovat uživatelské prostředí (UX).

Provedeme průzkum a pohovoříme o tom jaké jsou vaše hlavní důvody toho, že zvažuje redesign. Vypracujeme návrhy otestujeme a zrealizujeme je pro vás.