Digitální marketing


Search Engine Optimization

Zvýšení návštěvnosti stránek. Spojení kódu a obsahu tak aby to bylo moderní a stále aktuálni.

hologram grafu nad tabletem

Služby optimalizace pro vyhledávače nebo ve své kratší frázi SEO služby, přinášejí do vašeho podnikání více zákazníků tím, že řadí vaše webové stránky ve vyhledávačích na vyšších pozicích.

S kým spolupracujeme

Toto neni něco jako sladkost v obchodě kterou si prostě koupíte a máte jí. SEO vyžaduje dlohodobou spolupráci, hodně zkušeností, znalostí, soustavnou práci a investici. Ovšem vše založené na relevantních datech a výzkumu. Také značnou dávku nejen zdravého úsudku ale i trpělivosti . A každy kdo to nechápe, nebo není přesvědčený o nutnosti SEO, tak s tím mi nespolupracujeme

Z nových klientů kteří mají zájem o naše SEO služby si však vybíráme abychom se ujistily že se nám společně bude dařit a že se k sobě budeme hodit

Nikoho smluvně nezavazujeme ke spolupráci všichni naši klienti mohou kdykoliv odejít když nejsou spokojeni s výsledky naší práce

Budujeme poctivá partnerství

Společně se nám daří. Proto si vás vybíráme stejně jako vy nás. To znamená: pokud se rozhodneme jít do války za vás, víme, že můžeme vyhrát.

SEO je především o dosahování výsledků

Plně přijímáme vaše obchodní potřeby vedle našich

Odborníci, kterým můžete věřit

Ve spolupráci s našimi partnery budujeme pevné základy SEO, které vydrží

Jak pracujeme

Jádrem naši filozofie je,

hospodařit s financemi klienta jako by to byli naše peníze a proto nejprve využíváme neplacené prostředky k dosažení cílů a až pak doplňujeme placenými a máme pro to důvody.

Podle výzkumu

neplacené, organické výsledky vyhledávání vedou k 60 – 75% provozu webových stránek. Což znamená, že placené vyhledávání je pouze špičkou marketingového ledovce. Nejprve proto začínáme u organického vyhledávání

Co to znamená pro vaše podnikání:

Necháte peníze vaší konkurenci - až od 75% potenciálních návštěvníků a zákazníků webových stránek, pokud ignorujete SEO a organické vyhledávání. A vězte, že někdo ten podíl získá. Pokud to nebudete vy, bude to jeden z vašich konkurentů.

A udělejte si SEO špatně a mohlo by vás to stát ještě víc, pokud jde o promarněný čas a peníze. Není to tedy jen SEO, které potřebujete, je to SEO postavené na nejaktuálnějších a nejúčinnějších technikách.

perspektiva elementů webové stránky
hologram analytiky nad tabletem

Nasloucháme, než budeme jednat.

Naše přizpůsobené SEO služby odpovídají vašim obchodním cílům.

Když se stanete našim klientem, okamžitě začneme analyzovat vaše webové stránky, produkty, podnikání ale i celé vaše odvětví. Provedeme vstupní posouzení webu. Dáme si čas a práci stím abychom porozuměly práci, která již byla provedena, a určíme, které oblasti chybí.



Výzkum a strategie klíčových slov

Zaměříme se na nejlepší klíčová slova

Klíč k úspěchu v SEO spočívá v klíčových slovech. Pečlivě analyzujeme širokou škálu klíčových slov, aby vybrali to nejlepší pro vaše cíle SEO. Vylepšujeme výkon vyhledávání vyvážením objemu vyhledávání vašich klíčových slov a jejich relevance pro vaše publikum. Váš odborník na SEO zkontroluje klíčová slova, pro která je váš web aktuálně hodnocen, vezme si seznam přání klíčových slov a provede další průzkum klíčových slov, aby vytvořil seznam, který bude mít pro váš web a konkurenční prostředí největší smysl.

Identifikujeme nedostatky a chyby

Technické SEO

Úspěšná dlouhodobá seo strategie začíná přísným technickým auditem vašeho webu. Musíme zajistit, aby infrastruktura, která obsahuje vaše digitální aktiva, byla efektivní, aktuální a optimálně uspořádaná pro vyhledávací algoritmy.

Osvědčené technické SEO strategie které mohou vašim stránkám pomoci načíst se rychleji, vypadat dobře ve všech prohlížečích a zajistit rychlé indexování všemi hlavními vyhledávači zajistíme vysokou čitelnost vašeho webu a pozitivní uživatelskou zkušenost.

Aby byla webová stránka konkurenceschopná v organickém vyhledávání, musí mít jasnou identitu a musí být technicky spolehlivá

grafy analýzy na monitoru

Z praxe víme,

že firmy přehlížejí kolik faktorů ovlivňuje viditelnost a kolik práce je zapotřebí k vytvoření webu vyhovujícího pro správné SEO.
Existuje více než 200 faktorů, které ovlivňují hodnocení webových stránek ve výsledcích vyhledávače. Zde je malý seznam nejdůležitějších:
bullet
Mobilní optimalizace
bullet
Rychlost načítání
bullet
Optimalizace kódu
bullet
Optimalizace obrázků a popisů produktů
bullet
Zabezpečené komunikační protokoly (SSL nebo TLS)
bullet
Optimalizace architektury webových stránek

Každý z faktorů ovlivńující vyhledávací pozici, vyžaduje velmi specifickou strategii.

Vytvoříme a zlepšíme
výkon veškerého vašeho obsahu

Vytváříme poutavý obsah pro více platforem, takže můžete své
zákazníky oslovit kdekoli, a zkoumáme, abychom zjistili přesně to, co chtějí.

Optimalizace obsahu

Kvalitní obsah, který vzdělává a pomáhá zákazníkům nejlépe najít řešení jejich problému, vždy byl a bude hnacím motorem číslo jedna, pokud jde o úspěch optimalizace vyhledávače.

Copywriting - optimalizované texty

Poutavý a inspirativní obsah se čtivými texty na který vaši zákazníci uslyší a budou se zajímat o to co nabízíte. Uvádí se, že 37s je průměrná doba, kterou spotřebitelé stráví na webu, aby se rozhodli, zda pokračovat ve čtení. Proto je i toto velmi důležité v celkovém obrazu webu

Hodnocení a optimalizace UX designu

Přemýšlení o uživatelských zkušenostech může pomoci SEO, protože výsledné strategie mají tendenci odpovídat tomu, jak Google hodnotí webové stránky.
dva analytici před tabulí ux analýzy
ukázka jak fungují zpětné dokazy

Vytváření zpětných odkazů

Zpětné odkazy jsou vysoce důležitá součást hodnocení ve výsledcích vyhledávání.

V rámci SEO hraje vytváření odkazů důležitou roli při řízení organického provozu prostřednictvím vyhledávačů. V kombinaci se silnými technickými základy SEO, skvělým SEO na stránce, vynikajícím obsahem a dobrým uživatelským zážitkem může být vytváření odkazů super efektivní při řízení organičtějšího provozu.

Jako všechno, i toto má v SEO svá pravidla a aspekty které známe a umíme je pro vás využít.

Místní SEO

Statistiky ukazují,
že 64 procent zákazníků hledá místní firmy online a zhruba 58% místních vyhledávání se nyní provádí na mobilních zařízeních.

Vylepšete místní žebříček SEO vaší společnosti pomocí optimalizace služby Moje firma na Googlu a přilákejte zákazníky s velkým záměrem. Optimalizujeme váš profil a spravujeme vaši online reputaci, abychom rozšířili vaši místní sledovanost.

monitor mobil a na něm grafy analýzy